Forum
¤
Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
¤
Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤
Zobacz swoje posty
¤
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory
Wszystko o Enemy Territory
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
->
RAil Gun
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wszystko o ET
----------------
Doświadczenie w ET
Propozycje
----------------
Do strony
Różności
----------------
Linki do Stron Internetowych
Linki do Programow do ET
Forum wolne
Linki do różnych programów
Newsy
Ogłoszenia
Kontakt
Autor Forum
Slowniczek Słów w ET
Mapy
----------------
Siwa Oasis
Gold Rush
Seawall Battery
WÜrzburg RAdar
RAil Gun
Fuel Dump
Golden Dunk
Sniper Lake
Klasy Postaci
----------------
Covert Ops
Field Ops
Medic
Solider
Engineer
Licznik
----------------
Licznik Osób
Opisy Broni
----------------
Tu Zdjęcia i Opisy Broni w ET
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Yoh
Wysłany: Pią 15:33, 25 Sie 2006 Temat postu: Solucja do mapy
Ta rozplanowana na planie trójkąta, ośnieżona mapka, jest jedyną spośród podstawowych, na której stroną atakującą są Axis. Ich zadaniem jest doprowadzenie pociągu do stacji przeładunkowej, załadowanie na niego amunicji, następnie poprowadzenie go z powrotem do punktu startowego, przeładowanie ładunku i odpalenie działa.
Podobnie jak czołg z Gold Rush, pociąg będzie się poruszał pod warunkiem, że jakikolwiek gracz znajduję się w jego wnętrzu... z tą różnicą, że będzie zmieniał kierunek poruszania w zależności, który team go kontroluje. Z tego powodu, mapka rozgrywana jest jak wielki mecz piłki nożnej, z ciągłym przepychaniem wagonika w tę i z powrotem...
W środkowej, znajdującej się w zasięgu stacjonarnego mg42, część mapki znajduje się szlaban kolejowy. Jego podniesienie lub opuszczenie przez któregokolwiek gracza, umożliwia przejazd pociągu lub go blokuje.
Na terenie stacji przeładunkowej znajduje się spawn point, który może być kontrolowany przez oba teamy. Natomiast w środku, znajdującego się w centrum mapki, bunkra znajduje się command post oraz apteczki i amunicja.
Allies:
Na początku, cała akcja skoncentrowana będzie na szlabanie. Zbudujcie gniazdo mg42 najszybciej jak się da, i cokolwiek by się działo nie pozwólcie przedrzeć się wagonikowi.
Zaminujcie teren wokół szlabanu. Jeśli ktokolwiek zdoła podnieść szlaban, opuście go jak najszybciej. Przy odpowiedniej ilości graczy będziecie w stanie blokować ruch Axis bez większych problemów.
Jeśli Axis zdołają się przebić i załadować amunicję na pociąg, sytuacja wciąż będzie nienajgorsza ...pod warunkiem, że opanujecie stację przeładunkową. Całą drużyną powinniście zaatakować stację i przejąć spawn point. Dzięki temu będziecie respawnować się obok wagonika, co umożliwi zbudowanie solidnej obrony w tym miejscu. Znajduję się tu także gniazdo mg42, którego ogień jest w stanie pokryć obie ścieżki prowadzące z północy, od respowna Axis. Zaminowanie tych scieżek, powinno pomóc. Na znajdującej się nad torami kładkce można przygotować zasadzkę na tych Axis, którzy będą próbowali przedrzeć się poprzez bunkier w kierunku stacji.
Jeśli Axis opanują ten teren skoncentrujcie obronę w okolicy szlabanu, nie pozwalając przeciwnikowi przeprowadzić pociągu dalej. Jeśli będziecie w stanie utrzymać każda z trzech wymienionych pozycji przez dziesięć minut, wynik będzie przesądzony.
Jeśli wszystko inne zawiedzie, wciąż możecie wysadzić sterownicę działa, uniemożliwiając Axis jego wystrzelenie. Nie jest to łatwe, ale wysiłkiem całego, zebranego w jego okolicy teamu możecie opóźnić wystrzelenie o kilka minut, do momentu upłynięcia przeznaczonego na tą mapkę czasu.
Axis:
Podobnie jak na Gold Rush podstawą sukcesu jest skoncentrowanie się na jednym, jedynym celu na raz. Będzie niezmiernie trudne przedrzeć się z wagonikiem, jeśli jedna grupa walczy w bunkrze, inna próbuje zając stację przeładunkową, a jeszcze inni biegają po mapce bez wyraźnego celu.
Po pierwsze musicie przeprowadzić pociąg poza szlaban, co wymaga odpowiedniego zgrania, gdyż spawn point Allies znajduje się w pobliżu. Pomocne okaże się zniszczenie gniazda mg42 po lewej, a także utrzymywanie Allies w odpowiedniej odległości od schodów, przy pomocy mg42 znajdującego się w centralnym bunkrze. Pozostała część teamu powinna eskortować wagonik, przeprowadzając go poza szlaban.
Jak tylko pociąg znajdzie się poza szlabanem, jak najszybciej go opuście. Połowa teamu powinna bronić wagonik przed odbiciem, a druga połowa zająć stację. W momencie gdy załadujecie amunicję na pociąg najcięższa część jest już za wami.
Droga powrotna, przeprowadzenie wagonika poza szlaban, wymaga znów wysiłku całego teamu. Wszyscy powinni być skoncentrowani na tym objekcie. Nie pozwólcie odbić pociągu i bądzcie pewni, że ktoś będzie w stanie podnieść szlaban.
Jak tylko pociąg dotrze do końca torów, będziecie musili przeładować ładunek na drugi wagonik, następnie załadować działo i z niego wystrzelić. Jeśli sterownia działa jest wysadzona, w tym momencie powinniście ją naprawić. Cały team powinnien bronić sterowni - pomocne będzie rozstawienie dwoch snajperów na wieży znajdującej się w okolicy działa. Naprawcie sterownie, odpalcie działo i wygracie !
fora.pl
-
załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by
Twisted Galaxy
Regulamin