Forum
¤
Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
¤
Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤
Zobacz swoje posty
¤
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory
Wszystko o Enemy Territory
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
->
Medic
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wszystko o ET
----------------
Doświadczenie w ET
Propozycje
----------------
Do strony
Różności
----------------
Linki do Stron Internetowych
Linki do Programow do ET
Forum wolne
Linki do różnych programów
Newsy
Ogłoszenia
Kontakt
Autor Forum
Slowniczek Słów w ET
Mapy
----------------
Siwa Oasis
Gold Rush
Seawall Battery
WÜrzburg RAdar
RAil Gun
Fuel Dump
Golden Dunk
Sniper Lake
Klasy Postaci
----------------
Covert Ops
Field Ops
Medic
Solider
Engineer
Licznik
----------------
Licznik Osób
Opisy Broni
----------------
Tu Zdjęcia i Opisy Broni w ET
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Yoh
Wysłany: Śro 17:53, 30 Sie 2006 Temat postu: Opis
Zaczynając, Medyk jest prawdopodobnie najmniej wszechstronną i najgorzej wyposażoną klasą w Enemy Territory. Zaczynamy z Thompsonem lub MP40 i tylko jednym magazynkiem, jednym granatem, ośmioma surowicami oraz apteczkami. Wydaje się wiec oczywiste, że medyk nie jest zawodnikiem do rzutu na pierwszą linię ognia. Ich główna siła tkwi w utrzymywaniu oddziału przy życiu, w stanie gotowości do walki a surowica pomaga nawet wskrzeszać świeżo "zabitych".
Dwie unikalne umiejętności Medyka to Apteczki i Surowica. Apteczka to pakunek którego zebranie dodaje nam 20 punktów HP i początkowo wyrzucenie jej zabiera 25% praska mocy Medyka, Kiedy drugi poziom Pierwszej Pomocy jest osiągnięty wyrzucenie Apteczki zabiera jedynie 15% paska mocy, pozwalając Medykowi leczyć więcej żołnierzy w tym samym czasie
Surowica służy do wskrzerzania poległych. Kiedy Towarzysz broni zginie nad jego ciałem pojawi się czerwona ikona. Kiedy widzimy tą ikonę ze strzykawką wybieramy surowicę z inwentarza i klawiszem Fire wbijamy ją w ciało poległego. Ikona ta zniknie gdy gracz zdecyduje się nie czekać na pomoc i ruszyć wraz z falą nowego respawnu lub po prostu dozna pośmiertnie dodatkowe obrażenia więc trzeba do nich docierać jak najszybciej. Ikonę surowicy widać też na kompasie w prawym górnym rogu ekranu co pomaga w zlokalizowaniu rannych.
Dobry Medyk będzie dość często ostrzeliwany lecz nie powinien być nigdy w pierwszej linii natarcia. Lepiej jest stać z tyłu i gdy ktoś polegnie pośpieszyć mu z pomocą oraz rozrzucać Apteczki pod nogi walczących by leczyć ich w trakcie walki. Wbieganie pod ostrzał jedynie ze strzykawką w ręku może być niebezpieczne ale może odwrócić losy bitwy i dodać nam więcej cennego doświadczenia. Trzeba pamiętać też ze martwy Medyk to zły Medyk i leczyć się jak najczęściej się da by zawsze móc wejść pod ogien nie ryzykując od razu utraty życia.
Medyk zdobywa doświadczenie oraz stopnie wojskowe bardzo szybko gdy walczy w pierwszym szeregu. Pierwsza pomoc jest jednych z ważniejszych pomocnych rzeczy w grze. Pomoc w postaci dodatkowego magazynka i granatu, zmniejszonego kosztu paska mocy do dysponowania Apteczkami, pełne wskrzeszanie oraz Surowica z adrenaliny pozwalają lepiej leczyć naszych współtowarzyszy. Surowica z adrenaliny zasługuje na szersze omówienie, daje nam 10 sekund podczas których nasz pasek staminy nie będzie się zmniejszał oraz 50% obrażeń od każdego ataku. Zmysł Bojowy i Lekkie bronie to kolejne z atutów które szybko rozwijają się u Medyka.
Samoleczenie u medyka jest też pomocne w obsłudze ciężkich karabinów maszynowych gdzie nie odrywając wzroku od pola ostrzału następuje samoleczenie się, wolno ale skutecznie pomagając nam dłużej utrzymać pozycję.
Pierwsza pomoc
Medyk otrzymuje 1 punkt XP za każdą Apteczkę którą kogoś uleczy oraz 4 punkty XP za każde wskrzeszenie surowicą.
Pierwsza Pomoc poziom 1: Amunicja dla Medyka
Medyk otrzymuje dodatkowy magazynek oraz granat na podstawowe wyposażenie.
Pierwsza Pomoc poziom 2: Ulepszone Zapasy
Dodatkowe 2 surowice, rzucenie Apteczki zabiera jedynie 15% paska mocy zamiast 25%
Pierwsza Pomoc poziom 3: Pełne Wskrzeszanie
Surowica wskrzesza teraz do pełnego poziomu zdrowia
Pierwsza Pomoc poziom 4: Adrenalina
DOdatkowa strzykawka do zaplikowania samemu sobie, blokuje na 10 sekund zużycie paska staminy oraz obniża wartość otrzymywanych obrażeń jakiegokolwiek rodzaju o 50%. Idealna by szybko pobiec pod ostry ostrzał i wskrzesić swoją druzynę.
fora.pl
-
załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by
Twisted Galaxy
Regulamin