Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
 Forum
¤  Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory
Wszystko o Enemy Territory
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Solucja do mapy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> Fuel Dump Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Solucja do mapy
Autor Wiadomość
Yoh
Admirał



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:34, 25 Sie 2006    Temat postu: Solucja do mapy
 
Mapka ta położona jest pośród ośnieżonych gór, i jest ostatnią w tej kampanii. Stanowi ona ogromne wyzwanie dla Allies, którzy to muszą użyć czołgu do przebicia sobie drogi do obozu Axis, a następnie wysadzić znajdująca się tam stację paliw. Wcześniej jednak, Allies będą musieli zbudować most nad zamarzniętą rzeką, a która to przeprawa będzię mocno broniona przez Axis.
Jak tylko pierwszy mur zostanie pokonany, Allies powinni przejąć kontrolę nad wysuniętym spawn pointem, a następnię poprowadzić czołg poprzez kolejne jaskinie, by znaleźć się tuż przed, bronioną przez dwa mg42, bazą Axis.
Po zniszczeniu głównego wejścia do bazy, czołg może być poprowadzony dookoła wzgórza by otworzyć kolejne przejście w murze. Stacja paliw znajduję się w głębi bazy i nie można się tam dostać dopóki mur nie zostanie zniszczony.

Allies:
Czeka was ciężkie zadanie - jeżeli przeciwnicy są mocni i zbudują solidną obronę, to prawdopodobnie nie zbliżycie się nawet do przeprawy. W takim przypadku będziecie potrzebować kilku snajperów, by z bezpiecznej odległości "zdjąć" przeciwnika, a także inżynierów, którzy potrafią szybko i skutecznie budować.
Na mapce znajduję się także boczna droga, gdzie możecie zbudować pomost. Nasza rada: zignorujcie ją - nie jest przez nią łatwiej się przedostać niż przez główny most, a wybranie tej drogi osłabi tylko wasze główne natarcie.
Jak tylko osiągniecie główną bazę Axis, skoncentrujcie się na utrzymaniu obu gniazd mg42 i oczyście przejście nad bramą z wroga. Poprowadźcie czołg dookoła i zniszczcie mur w drugim miejscu, co spowoduje, że Axis zostaną zmuszeni do rozdzielenia obrony. Poza tym pole rażenia z mg42 znajdującego się na czołgu obejmuje znaczną część zachodniej strony bazy, włączając w to dachy bunkrów, gdzie mogą kampić snajperzy Axis.
Istnieje także możliwość zastosowania bardziej dyskretnej strategii, w której to inżynier wraz ze szpiegiem dostają się na teren bazy Axis bez konieczności wysadzenia murów przez czołg. Jak tylko krata broniąca dostęp do ścieków zostanie zniszczona, zabijcie jednego z Axis, niech szpieg przejmie jego strój i w przebraniu otworzy dla inżyniera drzwi prowadzące do wnętrza bazy. Jeśli Axis będą całkowicie skoncentrowani na powstrzymaniu czołgu - a tak prawdopodobnie będzie - pozostawią swoją bazę bez obronców, dzięki czemu wysadzenie stacji paliw będzie dziecinnie proste.

Axis:
Jest bardziej niż możliwe, że obronicie tą mapkę nie pozwalając nawet przejechać czołgowi na drugą stronę rzeki. Zbudujcie wieżę strażniczą, rozstawcie kilka przenośnych mg42, nie zapomnijcie o snajperze i nalotach. Z tunelu ze ściekami rozciąga się ładny widok na miejsce budowy mostu, co czyni z niego niezłe miejsce na kampienie.
Nawet jeśli Allies zdołają zniszczyć główną bramę prowadząca na teren bazy, wciąż macie wiele wariantów obrony. Ważne jest, by kompletnie zaminować teren przed stacją paliw, i by przynajmniej dwóch graczy ( w tym inżynier ) zwracało uwagę na ten teren przez cały czas. Dobrym miejscem do obserwacji tego co się dzieje w okolicy stacji jest dach bunkra.
Reszta obrony powinna być skoncentrowana na dwóch głównych wejściach. Allies mają długą drogę od wysuniętego respawn pointa, więc nie ma powodów byście nie mieli solidnej obrony. Nie będziecie musieli pokonywać jasiń, po prostu przyczajcie się przy wejściach.
Cokolwiek się będzie działo, nie dajcie się złapać na strategię z użyciem inżyniera i szpiega, w wykonaniu Allies. Jeśli ktoś podłoży dynamit pod stację w momencie gdy będziecie bronić przeprawy, jak najszybciej wróćcie do własnej bazy - nawet jeśli będzie to oznaczało dokonanie samobójstwa i respawn jako inżynier.
To wszystko.

Pamiętajcie, że najlepsze teamy to te które współpracują, i że zawsze możecie sprawdzić w limbo menu jakie są cele do wykonania na danej mapce.

Bez zwątpienia, dzięki ciężkiej pracy, osiągniecie wieczną chwałę !



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> Fuel Dump Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy