Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
 Forum
¤  Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory
Wszystko o Enemy Territory
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Solucja do mapy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> RAil Gun Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Solucja do mapy
Autor Wiadomość
Yoh
Admirał



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:33, 25 Sie 2006    Temat postu: Solucja do mapy
 
Ta rozplanowana na planie trójkąta, ośnieżona mapka, jest jedyną spośród podstawowych, na której stroną atakującą są Axis. Ich zadaniem jest doprowadzenie pociągu do stacji przeładunkowej, załadowanie na niego amunicji, następnie poprowadzenie go z powrotem do punktu startowego, przeładowanie ładunku i odpalenie działa.
Podobnie jak czołg z Gold Rush, pociąg będzie się poruszał pod warunkiem, że jakikolwiek gracz znajduję się w jego wnętrzu... z tą różnicą, że będzie zmieniał kierunek poruszania w zależności, który team go kontroluje. Z tego powodu, mapka rozgrywana jest jak wielki mecz piłki nożnej, z ciągłym przepychaniem wagonika w tę i z powrotem...
W środkowej, znajdującej się w zasięgu stacjonarnego mg42, część mapki znajduje się szlaban kolejowy. Jego podniesienie lub opuszczenie przez któregokolwiek gracza, umożliwia przejazd pociągu lub go blokuje.
Na terenie stacji przeładunkowej znajduje się spawn point, który może być kontrolowany przez oba teamy. Natomiast w środku, znajdującego się w centrum mapki, bunkra znajduje się command post oraz apteczki i amunicja.

Allies:
Na początku, cała akcja skoncentrowana będzie na szlabanie. Zbudujcie gniazdo mg42 najszybciej jak się da, i cokolwiek by się działo nie pozwólcie przedrzeć się wagonikowi.
Zaminujcie teren wokół szlabanu. Jeśli ktokolwiek zdoła podnieść szlaban, opuście go jak najszybciej. Przy odpowiedniej ilości graczy będziecie w stanie blokować ruch Axis bez większych problemów.
Jeśli Axis zdołają się przebić i załadować amunicję na pociąg, sytuacja wciąż będzie nienajgorsza ...pod warunkiem, że opanujecie stację przeładunkową. Całą drużyną powinniście zaatakować stację i przejąć spawn point. Dzięki temu będziecie respawnować się obok wagonika, co umożliwi zbudowanie solidnej obrony w tym miejscu. Znajduję się tu także gniazdo mg42, którego ogień jest w stanie pokryć obie ścieżki prowadzące z północy, od respowna Axis. Zaminowanie tych scieżek, powinno pomóc. Na znajdującej się nad torami kładkce można przygotować zasadzkę na tych Axis, którzy będą próbowali przedrzeć się poprzez bunkier w kierunku stacji.
Jeśli Axis opanują ten teren skoncentrujcie obronę w okolicy szlabanu, nie pozwalając przeciwnikowi przeprowadzić pociągu dalej. Jeśli będziecie w stanie utrzymać każda z trzech wymienionych pozycji przez dziesięć minut, wynik będzie przesądzony.
Jeśli wszystko inne zawiedzie, wciąż możecie wysadzić sterownicę działa, uniemożliwiając Axis jego wystrzelenie. Nie jest to łatwe, ale wysiłkiem całego, zebranego w jego okolicy teamu możecie opóźnić wystrzelenie o kilka minut, do momentu upłynięcia przeznaczonego na tą mapkę czasu.

Axis:
Podobnie jak na Gold Rush podstawą sukcesu jest skoncentrowanie się na jednym, jedynym celu na raz. Będzie niezmiernie trudne przedrzeć się z wagonikiem, jeśli jedna grupa walczy w bunkrze, inna próbuje zając stację przeładunkową, a jeszcze inni biegają po mapce bez wyraźnego celu.
Po pierwsze musicie przeprowadzić pociąg poza szlaban, co wymaga odpowiedniego zgrania, gdyż spawn point Allies znajduje się w pobliżu. Pomocne okaże się zniszczenie gniazda mg42 po lewej, a także utrzymywanie Allies w odpowiedniej odległości od schodów, przy pomocy mg42 znajdującego się w centralnym bunkrze. Pozostała część teamu powinna eskortować wagonik, przeprowadzając go poza szlaban.
Jak tylko pociąg znajdzie się poza szlabanem, jak najszybciej go opuście. Połowa teamu powinna bronić wagonik przed odbiciem, a druga połowa zająć stację. W momencie gdy załadujecie amunicję na pociąg najcięższa część jest już za wami.
Droga powrotna, przeprowadzenie wagonika poza szlaban, wymaga znów wysiłku całego teamu. Wszyscy powinni być skoncentrowani na tym objekcie. Nie pozwólcie odbić pociągu i bądzcie pewni, że ktoś będzie w stanie podnieść szlaban.
Jak tylko pociąg dotrze do końca torów, będziecie musili przeładować ładunek na drugi wagonik, następnie załadować działo i z niego wystrzelić. Jeśli sterownia działa jest wysadzona, w tym momencie powinniście ją naprawić. Cały team powinnien bronić sterowni - pomocne będzie rozstawienie dwoch snajperów na wieży znajdującej się w okolicy działa. Naprawcie sterownie, odpalcie działo i wygracie !



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> RAil Gun Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy