Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
 Forum
¤  Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory
Wszystko o Enemy Territory
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Opis

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> Solider Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Opis
Autor Wiadomość
Yoh
Admirał



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:55, 30 Sie 2006    Temat postu: Opis
 
Soldier /Żołnierz/

Niepodobnie do innych klas w grze, żołnierz jest określony całkowicie poprzez broń którą wybierze do walki. Nie posiada on żadnych specjalnych umiejętności, żadnych konkretnych objectivów do wykonania w misji i relatywnie małe zużycie paska mocy. Tak więc, ten przewodnik będzie dyskusją na temat za i przeciw każdej z dostępnej broni i tego jak ich najlepiej uzywać

Moździerz

Nie tak łatwa broń w obsłudze. Przenoszenie jej drastycznie zmniejsza twoją prędkość, tak jak wszystkich cięzkich broni oraz fakt ze jest totalnie bezuzyteczna w bliskim kontakcie z przeciwnikiem. Jednakże, jest to jedyna broń którą możesz atakować szeregi wroga nie tylko z duzej odległości ale także będąc na swoich tyłach, nie mając żadnego kontaktu wzrokowego z wrogiem i tym bardziej jego bronią. Moździerz musi być rozłożony przed użyciem, potem kąt nachylenia i położenie poziome są ustawianie za pomocą myszki. Wciśnięcie głównego klawisza fire powoduje wpuszczenie pocisku do moździerza który potem jest wystrzelony po parabolicznej trajektorii. Na szczęście Command Map(defaultowo pod przyciskiem G) może być ukazana by pokazać nam gdzie spadł nasz pocisk. Wszystkie ostrzały artyleryjskie wyznaczonie przez Field Opsa będą też widoczne zarówno na mapie jak i na celowniku kątu i położenia poziomego tak więc możesz siedzieć spokojnie i pozwolić innym wybierać cele za ciebie. Zauważcie także, że wybierając neutralną ukształtowaniem terenu pozycję bez przeszkód, każde 5 stopni podniesienia poniżej 90 stopni spowoduje, że pocisk przemierzy dokładnie jedną kratkę na Command Map. Moździerz ma w zapasie 12 pocisków, każdy strzał zużywa połowę paska mocy.

Panzerfaust

Kolejna broń do wysadzania. Zaczyna się jedynie z czterema pociskami, każdy z nich zabiera nam cały pasek mocy. Panzerfaust spowolni nasz bieg do powolnego człapania gdy trzymamy go gotowego do strzału, nie może też być odpalony w pozycji leżącej. Najlepszy pożytek z niego jest wtedy gdy chcemy oczyścic bunkier lub okopy z pewnej odległości pozwalając naszej druzynie zająć lepsze pozycje zanim przeciwnicy zdążą się zrespawnować. Przy średniej odległości jest całkiem przydatny przeciwko samotnym przeciwnikom, dzięki dość pokaźnej prędkości pocisku. Jest mniej przydatny do bliskich spotkań z racji jedno sekundowego opóźnienia przed aktualnym wystrzeleniem oraz dość duże pole rażenia, ale może być użyte jako ostatnia akcja w stylu kamikaze. Pocisk gwarantuje szybką śmierć jeśli ktoś znajduje się około 10 stóp od miejsca gdzie uderzył pocisk, niestety tuż za tym obszarem rażenie drastycznie spada i w odległości 16 stóp nikt nie odnosi obrażeń.

Miotacz Ognia

Uzywany prawidłowo Miotacz potrafi być niesamowicie potężny. Używany nieprawidłowo stwarza więcej kłopotów twojej druzynie niż przeciwnej. Najważniejsza rzecz do zapamiętania to to że broń ta ma krótki zasięg, doskonały do zasadzek z racji oślepiania wroga płomieniami oraz niemożliwą do usunięcia zanim nie zginą w płomieniach. Płomienie parzą jeszcze przez kilka chwil po "ostrzelaniu" przeciwnika dodając dodatkowe 25 HP obrażeń. Najlepiej używać go w ciasnych przejściach gdzie możesz szybko zalać przebiegającego przeciwnika ogniem, nawet krótki strzał może zabić oponenta z pełnym HP. Może być także z powodzeniem używana podczas ataku, pamiętajcie jednak o kilku rzeczach. Pierwsza to taka, że nasza prędkość spada gdy aktualnie strzelamy, to znaczy że trudniej jest podpalić samego siebie lecz także że wrogowie będą w stanie odskoczyć i zabić cię granatami lub strzelając na oślep przez płomienie. Druga rzecz to NIGDY nie stawać w drugim szeregu do ataku z miotaczem. Strzelanie w walczącą grupę to dobry sposób na zabicie swoich. Trzeba także uważać ze strzelaniem w ściany, płomienie odbijają się od nich a sami nie jesteśmy przecież ognioodporni. Zapomnijcie też o używaniu Miotacza na duzych, pełnych przestrzeni mapach, on się tam po prostu nie nadaje.

MG42

Jedynym efektywnym sposobem użycia tej broni, poza strzelaniem do przeciwnika z naszą lufą na czole, jest położenie się i rozłżenie dwunogu(alternatywny ogień). To przybliża lekko widok ale przeszkadza w przemieszczeniu celownika bardziej niż o 20 stopni w każdą ze stron. Innymi słowy, upewnijcie się żeby ktoś osłaniał wam tyły gdy korzystacie z MG42 ponieważ jesteście mocni tylko z przodu, będąc bezbronnymi ze wszystkich innych stron. Na wiele sposobów MG42 jest przeciwieństwiem Miotacza Ognia. Najlepiej sprawuje się w długich korytarzach i przejściach gdzie wiadomo że wróg będzie się tłoczył by przejść dalej. Jest to także doskonała broń dalekiego zasięgu gdzie niesamowita szybkostrzelość nadrabia braki w celności. Jest to całkowicie defensywna broń. Co nie znaczy że użycie jej w ataku jest bezsensowne, czasem można ustawić się na wysuniętej pozycji i bronić wroga tam skąd zazwyczaj on nas atakował. Dobrze umiejscowiony żołnierz z MG42 potrafi ostro przetrzymać przeciwnika przez dłuższą część mapy, oczywiście za wsparciem Field Opsów i Medyków, bez nich ma marne szanse.

Thompson/MP40

Nie ma co za bardzo pisać o tych broniach, nie ma sensu ich wybierać o tyle że ma je prawie każda inna klasa, a lepiej mieć thompsona i robić coś ponadto jak Medyk, Field Ops czy Inżynier. Oczywiście gdy ma się czwarty poziom obsługi ciężkich broni można wybrać SMG zamiast pistoletu, to ułatwia życie gdy czeka się na doładowanie paska mocy a wrogowie czają się za każdym rogiem.

Ciężkie Bronie

Za każde zabicie przeciwnika z ciężkiej broni uzyskuje się 3 punkty XP

Ciężkie Bronie poziom 1: Ulepszone zapasy Pocisków

Twoje doświadczenie bojowe umożliwia ci kożystanie z pocisków z wiekszą efektywnością. Strzał z Panzerfausta lub moździerza zabiera o 1/3 mniej paska mocy niż poprzednio.

Ciężkie Bronie poziom 2: Biegłość w obsłudze Broni ciężkich

Twoja techniczna wiedza sprawia ze ciężkie karabiny jak MG42 czy Browning .30 będą chłodzić się 2 razy szybciej co przedłuży czas ostrzału bez przegrzania się lufy.

Ciężkie Bronie poziom 3: Ulepszona zręczność

Tak długo nosiłeś żelastwo po polu bitwy że twoja szybkość znacznie wzrasta. Wciąż będziesz spowolniony podczas obsługi Miotacza ognia ale podczas noszenia go chodzisz znacznie szybciej.

Cieżkie Bronie poziom 4: Ulepszone Posługiwanie Się bronią

Masz takie umiejętności w posługiwaniu się bronią że zamiast pistoletu możesz umieścic SMG w inwentarzu i korzystać z niego gdy cieżka broń się przełądowuje lub skończyła się amunicja.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Grze Wolfenstein Enemy Territory Strona Główna -> Solider Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy